6 de jul. 2013

El carrer que flueix / A flowing street

Els carrers que tenen un flux continu, però no excessiu, de vianants són perfectes per a la fotografia de carrer. Bicicletes, nens amb cotxets, i fins i tot fotògrafs hi desfilen. Totes les fotos d'aquesta sèrie estan fetes al mateix carrer i el mateix dia, en poc més de cinc minuts de diferència.
Vist des de la distància, i amb els plans comprimits per la distància focal, sembla que tot hagi d'acabar en una gran topada.
---
The streets with a continuous but not excessive flow of pedestrians are perfect for street photography. Bicycles, strollers and children, and even photographers are making a great parade. All the photos in this series are shot on the same street, the same day, in just five minutes.
Seen from a certain distance, and under the effects of the focal lenght compression, it seems that all has to end in a big collision.



10 comentaris:

  1. Una sèrie magnífica. M'encanta aquesta desfilada de persones tan diferents.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Josep, gràcies. Sí, és una gran riquesa que tenim pels nostres carrers i places.

      Bon cap de setmana!

      Elimina
  2. Ostras quin treball més bò amic!
    Jo vaig fer el mateix amb un carrer, però feia la foto cada dia a la mateixa hora durant un mes...mai vaig publicar les fotos...i ara que ho veig ací m'entren ganes...ja vorem que faig...
    De moment em quede mirant el teu treball, és excel.lent!!!
    Un bes Oriol!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada la idea, Remei. I segur que no tens dues fotos iguals, encara que totes siguin fetes al mateix lloc i a la mateixa hora. M'agradaria molt poder veure una sèrie així ;)

      Moltes gràcies per aquest comentari, Remei. I si et fa venir el cuquet de publicar les teves fotos de carrer, encara millor.

      Bon cap de setmana!

      Elimina
  3. Toda una magnífica serie con un elemento común como protagonista: la sombrilla. Con un magnífico procesado en blanco y negro nos vas mostrando la variada vida que puebla nuestras calles contándonos una auténtica historia urbana. Un abrazo,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Para esta serie estuve pensando en un título como "el parasol blanco", por ser un elemento que aparece en todas las fotos, y que además llama la atención en todas ellas. Pero al final pensé que el conjunto era una muestra de cómo cambia la calle en un breve intervalo de tiempo.

      Gracias, Miguel. Te gradezco el comentario.

      Saludos

      Elimina
  4. Muy original!!!...desde luego el realizar las tomas en el mismo lugar, con esa sombrilla presidiendo las escenas, las convierten en un trabajo muy sugerente...enhorabuena!!!

    Un gran abrazo, Oriol...y gracias, amigo!!!

    NOTA.- Entre lo poquito que sé de catalán y lo malamente que llevo el inglés...me ha costado, pero creo que lo he entendido,ja,jajaaaa!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ignacio. Me alegra que la serie te haya gustado. Estoy seguro que lo has entendido ;)

      Un abrazo

      Elimina
  5. Un trabajo fantástico y original...propio de un estudio de una gran empresa para algún fin.
    Me gusta el trabajo que te has marcado Oriol, además creo que has elegido una localización muy buena, con esa sombrilla que contrasta muy bien con las siluetas negras propias del contraluz de las instantáneas.
    Un gran trabajo amigo.
    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues sí... la verdad es que esa sombrilla estaba allí, tan tentadora, que pensé que algo había que hacer con ella. La calle era perfecta, además, genta pasando contínuamente, pero no demasiada, y con una ligera cuesta que permitia encuadrar una porción más o menos grande en el fotograma. Ya ves, los astros se alinearon, y solamente tuve que disparar.

      Gracias por tus comentarios, Juan Víctor.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...